Назад
Юридична інформація

Договір публічної оферти

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР-ОФЕРТА ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ
Фізична особа – підприємець Шпек Яна Вікторівна (надалі іменується
«Виконавець») та фізична особа, яка звернулася до Виконавця послуг (надалі іменується
«Замовник»), разом іменовані як «Сторони», а кожна окремо — «Сторона», уклали цей
договір про нижченаведене.

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
    1.1. Відповідно до ст.ст. 633, 634, 641 Цивільного кодексу України цей Договір є
    публічним Договором (публічною офертою), що містить всі істотні умови надання
    Виконавцем послуг та пропонує необмеженому колу фізичних осіб (Замовникам)
    отримати послуги на умовах, визначених цим Договором. Даний Договір є рівносильним
    договору, підписаному сторонами.
    1.2. Умови цього Договору встановлюються однаковими для всіх Замовників.
    1.3. Договір є обов’язковим для виконання з моменту його оприлюднення на Сайті
    Виконавця та/або розміщенні в куточку прав споживача.
    1.4. Виконавець має право відмовитися від укладення цього Договору за відсутності у
    нього можливості (в тому числі технічної, кадрової, організаційної тощо) надати
    Замовнику послуги, або в інших випадках передбачених договором.
    1.5. Кожна із Сторін Договору гарантує, що володіє необхідним обсягом дієздатності,
    а так само всіма правами і обов’язками, які є необхідними і достатніми для підписання і
    виконання даного Договору.
    1.6. У разі якщо Замовник не згоден з умовами Договору, він має право письмово
    відмовитися від його укладення. Замовник, який здійснив Акцепт, підтверджує своє
    ознайомлення і згоду з усіма умовами даного Договору.
    1.7. Всі інформаційні матеріали, представлені на Сайті, носять довідковий характер. У
    разі виникнення у Замовника питань, що стосуються виконання послуги, перед
    розміщенням Замовлення йому необхідно звернутися за консультацією до
    Виконавця або відправити запит на адресу електронної пошти
    yanashpek@gmail.com

    1.8. У разі, якщо законодавством України встановлено норми, які суперечать цьому
    Договору, перевагу при застосуванні матимуть відповідні норми законодавства України.

  2. АКЦЕПТУВАННЯ ДОГОВОРУ
    2.1. Договір вважається укладеним без його подальшого підписання з моменту усного
    або письмового звернення Замовника за отриманням послуг чи вчинення інших дій,
    передбачених Договором, що свідчать про згоду дотримуватися умов Договору
    (підписання інформаційної згоди, початок фактичного користування послугами, оплата
    послуг Виконавця тощо), без підписання письмового примірника Сторонами.
    2.2. Дата першого звернення Замовника до Виконавця за згодою Сторін вважається
    датою укладення цього Договору. Замовник вважається ознайомленим з Договором в
    момент укладання Договору.
    2.3. Укладаючи Договір, Замовник автоматично погоджується з повним та безумовним
    прийняттям положень Договору та всіх можливих додатків до Договору.
    2.4. Всі умови Договору, викладені в цій Публічній оферті, є обов’язковими для Сторін.
    2.5. Виконавець на письмову вимогу Замовника надає йому завірену підписом
    уповноваженої особи Виконавця письмову форму цього Договору.

  3. ТЕРМІНИ, ПОНЯТТЯ ТА ВИЗНАЧЕННЯ
    Публічний договір – договір про надання послуг, який встановлює однакові для всіх
    замовників умови отримання таких послуг на умовах публічної оферти з моменту її
    акцептування Замовником (далі — Договір).
    Публічна оферта – пропозиція Виконавця, адресована будь-якій фізичній особі укласти з
    ним публічний договір про надання послуг на умовах і в порядку, передбаченому цим
    Договором.
    Акцепт – підтвердження Замовником повної і безумовної згоди укласти договір з
    Виконавцем, на умовах, передбачених публічною офертою, шляхом часткової
    передоплати замовлення.
    Замовник – фізична особа, яка уклала з Виконавцем Договір.
    Прейскурант – затверджені Виконавцем розцінки на свої послуги, яким встановлюється
    єдиний для всіх Замовників розмір оплати за надання відповідних послуг.
    Сайт – веб-сайт Виконавця в мережі Інтернет, розміщений за адресою:
    www.easyweek.com.ua/yana-shpek
    Послуги
    – діяльність Виконавця, яка здійснюється за індивідуальним замовленням
    Замовника для задоволення його особистих потреб і в сукупності з іншими послугами
    формує список послуг, повний перелік яких зазначений на Сайті. Послуги надаються
    громадянам України, іноземцям та особам без громадянства у відповідності з діючим
    Прейскурантом Виконавця.
    Попередня оплата – оплата грошових коштів в розмірі 50% від вартості за одну Послугу,
    яка проводиться Замовником після оформлення Замовлення у передбачених Договором
    випадках.
    Приміщення Виконавця – місце, де Виконавець надає послуги Замовникам відповідно до
    даного Договору — Приватний кабінет подології YANA SHPEK.
    Інформаційна згода – згода Замовника на надання послуг, що оформлюється у
    письмовому вигляді, шляхом підписання окремої затвердженої Виконавцем форми.
    Правила — Правила перебування та обслуговування клієнтів в приміщенні Виконавця,
    затверджені Виконавцем та обов’язкові до виконання відвідувачам.

  4. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
    4.1. На підставі звернення Замовника Виконавець надає останньому (чи особі, в інтересах
    якої укладено цей Договір) одну або декілька платних послуг, які міститься у
    прейскуранті Виконавця (далі – Послуги), а Замовник зобов’язується прийняти та
    оплатити послуги на умовах, визначених цим Договором.
    4.2. Обсяги, вид, вартість та строки надання Послуг визначаються з урахуванням
    побажань і здоров’я Замовника, а також технічних можливостей Виконавця.

  5. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ
    5.1. Послуги надаються в приміщенні Виконавця — Приватний кабінет подології YANA SHPEK,
    кваліфікованими фахівцями.
    5.2. Надання послуг здійснюється відповідно до Інформаційної згоди Замовника, яка
    оформлюється у формі, визначеній Виконавцем, перед наданням першої послуги та перед
    наданням інших послуг, перелік яких визначається Виконавцем. Сторони погодили, що
    підписання інформаційних згод є необхідною умовою для початку надання послуг.
    5.3. Послуги надаються за попереднім записом, який здійснюється за телефоном, через сайт (онлайн запис) або при
    особистому зверненні Замовника. Надання послуг без попереднього запису можливо
    виключно у випадках відсутності попереднього запису на цей час інших клієнтів. Дата та
    час надання кожної послуги погоджується Виконавцем та Замовником.
    5.4. У разі запізнення Замовник зобов’язаний заздалегідь попередити про це
    адміністратора та/або фахівця, який буде надавати послуги. У разі запізнення, що
    призвело до зміщення графіку прийому, з Замовником узгоджується інший час візиту.
    5.5. Дату та час надання кожної послуги може бути змінено з ініціативи Виконавця у разі:

  • якщо стан здоров’я Замовника перед початком надання послуги унеможливлює її
    надання або значним чином збільшує ризики виникнення ускладнень, загрози здоров’ю
    Замовника або інших негативних наслідків;

  • виникнення обставин непереборної сили, які унеможливлюють надання послуги
    Виконавцем.

  1. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ВИКОНАВЦЯ
    6.1. ВИКОНАВЕЦЬ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ:
    6.1.1. Надати якісні Послуги Замовнику за Тарифами встановленими Виконавцем.
    6.1.2. Не допускати розголошення персональних даних Замовника, а також іншої
    інформації, яка стосується особистих даних Замовника і стала відома Виконавцю в зв’язку
    з виконанням даного Договору.
    6.1.3. Застосовувати засоби відеоспостереження у приміщенні Виконавця з метою
    забезпечення надання якісних послуг.
    6.2. ВИКОНАВЕЦЬ МАЄ ПРАВО:
    6.2.1. Вносити зміни до цього Договору, а також до переліку Послуг, змінювати ціну
    кожної Послуги.
    6.2.2. Проводити акції, надавати знижки та додаткові пільги на Послуги.
    6.2.3. Отримувати оплату за надані Послуги в порядку, передбаченому цим Договором.
    6.2.4. Обробляти персональні дані та іншу інформацію про Замовника відповідно до вимог
    законодавства України про захист персональних даних.
    6.2.5. Здійснювати аудіозапис телефонних розмов з Замовником.
    6.2.6. Вести фото та/або відео фіксацію процесу надання Послуг та в подальшому
    використовувати знеособлені результати такої фіксації в рекламних, маркетингових,
    навчальних та інших цілях, що не суперечать законодавству України.
    6.2.7. Перенести візит у випадку непередбаченої відсутності фахівця або за можливості
    призначити іншого фахівця для надання послуг за згодою Замовника.
    6.2.8. В разі запізнення Замовника в односторонньому порядку змінити строк надання
    Послуг або відмінити надання таких Послуг.
    6.2.9. Не починати (або призупинити) надання Послуг у випадках:
    (а) відмови Замовника від підписання інформаційних згод;
    (б) при виникненні заборгованості у Замовника з оплати Послуг (до моменту повного
    погашення такої заборгованості);
    (в) перебування Замовника у стані алкогольного або наркотичного сп’яніння або в
    іншому хворобливому стані, що перешкоджає наданню якісних Послуг;
    (г) неприбуття Замовника у встановлені дату та час для отримання відповідних Послуг.
    6.2.10. Відмовити у обслуговуванні при запізненні Замовника більш ніж на 10 (десять)
    хвилин або здійснити не повне її виконання.
    6.2.11. Обробляти персональні дані Замовника під час укладення та виконання Договору
    відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» на підставі угоди
    Замовника під час акцептування Публічної оферти.
    6.2.12. В односторонньому порядку вносити зміни до Договору і/або Тарифи з подальшим
    розміщенням на Сайті відповідної інформації.
    6.2.13. Залучати третіх осіб до надання Послуг Замовнику, без узгодження таких дій
    Виконавця з Замовником.
    6.2.15. Відмовити в наданні Послуги Замовнику, якщо така послуга здатна нашкодити
    здоров’ю або зовнішньому вигляду Замовника.

  2. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ЗАМОВНИКА
    7.1. ЗАМОВНИК ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ:
    7.1.2. Ознайомитися з правилами проведення процедури та надання Послуг, підписати
    відповідні згоди щодо їх надання.
    7.1.3. Прийти для проходження процедур за 10 хвилин до призначеного часу запису, не
    порушуючи сформований графік роботи Виконавця.
    7.1.4. Не пізніше ніж за 24 години повідомити по телефону адміністратора та/або фахівця,
    який має надавати послуги про неможливість явки на запланований прийом та не менш
    ніж за дві години про запізнення на процедуру.
    7.1.5. Повідомити Виконавцю достовірні дані про себе.
    7.1.6. У строк до 24 годин до призначеної дати запису внести попередню оплату у розмірі
    обумовленому з адміністратором за на Послуги Виконавця у разі:

  • якщо процедура займає більше ніж дві години часу;

  • у разі наявності фактів про зміну дати процедур більш ніж у двох випадках з
    причин Замовника.
    7.1.8. Замовник надає згоду на отримання інформаційних розсилок від Виконавця.
    7.1.9. Під час перебування на території Виконавця неухильно дотримуватися Правил, під
    час процедур перебувати виключно у тверезому стані
    7.2 ЗАМОВНИК МАЄ ПРАВО:
    7.2.1. Приєднатися до цього Договору на запропонованих Виконавцем умовах.
    7.2.2. До моменту замовлення Послуг отримати повну інформацію про послуги, які
    надаються Виконавцем.
    7.2.3. Отримати Послуги Виконавця в порядку, строки та на умовах, передбачених цим
    Договором.
    7.2.4.Розірвати Договір та провести розрахунки за фактично надані Послуги.
    7.2.5.Звернутися до Виконавця з пропозиціями, заявами, відгуками тощо щодо наданих
    Послуг.
    7.2.6.Відмовитись від отримання Послуги (частини Послуги) в будь-який момент дії
    Договору, попередньо сплативши всі фактично надані на момент відмови Послуги.

  1. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ І ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
    8.1. Надання Послуг Замовнику здійснюється після акцептування Договору.
    8.2. Вартість Послуг, що надаються за цим Договором, визначається відповідно до їх
    обсягу та затверджених Виконавцем тарифів на Послуги. Тарифи на Послуги мають
    юридичну силу угоди про узгоджену ціну.
    8.3. Попередня вартість Послуг зазначається під час запису Замовника на надання послуг
    8.4. Попередня оплата Замовником може здійснюватися двома способами:
    1) перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця за допомогою
    апарату еквайрингу:

  • в Приміщенні Виконавця, використовуючи банківську картку;

  • використовуючи будь-який із запропонованих способів оплати через інтернет-еквайринг
    провайдера Paymaster;
    2) за готівковий розрахунок в Приміщенні Виконавця.
    8.5. Послуги оплачуються Замовником в день надання Послуги — до надання Послуги або
    безпосередньо після її надання, в розмірі повної вартості наданої Послуги в конкретне
    відвідування.
    8.6. У випадку виникнення розбіжностей в сторону збільшення між орієнтовною вартістю
    Послуги (частини Послуги) та сумою виставленого Замовнику рахунку в конкретне
    відвідування, Замовник зобов’язаний оплатити рахунок не пізніше наступного дня після
    надання Послуги (частини Послуг). В такому випадку Замовник обов’язково підписує Акт
    наданих послуг з переліком наданих Послуг та зазначенням розміру заборгованості
    Замовника за Послуги.
    8.7. У разі недостатності у Замовника грошових коштів для оплати отриманих Послуг
    заборгованість Замовника перед Виконавцем може бути оформлена додатковою угодою
    про оплату Послуг з розстрочкою платежів.
    8.8. Якщо з вини Виконавця Послуги надаються не в повному обсязі, вартість ненаданих
    та сплачених Послуг відшкодовується Замовнику протягом семи робочих днів з моменту
    звернення Замовника із відповідною заявою.
    8.9. Замовник не має права відмовитись від оплати погоджених та фактично наданих
    Послуг.
    8.10. В усіх випадках, коли вартість наданих Замовнику Послуг прямо не визначена під
    час запису Замовника на надання послуг, вартість таких Послуг визначається відповідно
    до діючих тарифів Виконавця.
    8.11. Загальна вартість Послуг за цим Договором визначається сумарною вартістю всіх
    наданих Замовнику Послуг.

  1. ПОРЯДОК ПРИЙМАННЯ ПОСЛУГ
    9.1. Приймання-передача наданих Послуг здійснюється в усній формі чи на вимогу однієї
    зі Сторін шляхом оформлення Акту наданих послуг (далі – Акт), який складається
    Виконавцем в двох примірниках та надається Замовнику для підписання.
    9.2. Замовник зобов’язаний підписати обидва примірника Акту або надати письмову
    мотивовану відмову від його підписання.
    9.3. У разі якщо Замовник не надав письмову мотивовану відмову від підписання Акту
    Послуга вважається належним чином наданою Виконавцем та належним чином
    прийнятою Замовником.
    9.4. За наявності письмової мотивованої відмови від підписання Акту Виконавець
    протягом 10 (десяти) календарних днів розглядає таку відмову та в письмовій формі
    повідомляє Замовника про результати розгляду. У разі обґрунтованості відмови
    Замовника Сторони складають двосторонній рекламаційний акт з переліком необхідних
    доробок і термінів їхнього виконання.
    9.5. Якщо Замовнику надано декілька Послуг, Виконавець має право скласти один Акт, в
    якому зазначити весь перелік наданих Послуг.
    10.УМОВИ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
    10.1. Виконавець гарантує якість наданих Послуг. Гарантія надається на ті види Послуг,
    перелік яких затверджений Виконавцем. Детальна інформація про гарантійні зобов’язання
    Виконавця міститься в Куточку споживача.
    10.2. Всі дефекти, недоробки та інші недоліки наданих Послуг, які виявлені Замовником
    протягом гарантійного строку, усуваються Виконавцем безоплатно в строк, погоджений
    Сторонами, за умови:

  • дотримання Замовником правил користування результатом Послуг

  • негайного, не пізніше трьох днів з моменту виявлення недоліків, звернення Замовника до
    Виконавця за усуненням виявлених недоліків.
    10.3. У разі недотримання Замовником будь-якої умови, передбаченої в попередньому
    пункті, гарантійні зобов’язання Виконавця припиняються та Замовник втрачає право
    висувати вимоги, пов’язані з недоліками наданих Послуг в період дії гарантійного строку.
    Гарантія не поширюється на нормальне зношування або на ушкодження, викликані
    ненормальним або неправильним використанням, недбалістю або нещасним випадком.

  1. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ ЗАМОВНИКА
    11.1. На виконання Закону України «Про захист персональних даних» Виконавець
    повідомляє Замовника про здійснення обробки його персональних даних під час
    виконання даного Договору.
    11.2. Володільцем персональних даних є Виконавець. Персональні дані збираються
    з метою надання послуг.
    11.3. Склад та зміст персональних даних, що обробляються Виконавцем:

  • загальні дані (в тому числі, але не виключно: прізвище, ім’я, по батькові, стать, дата та
    місце народження, адреса проживання, засоби зв’язку);

  • спеціальні дані, що стосуються стану здоров’я особи (в тому числі, але не виключно:
    факт звернення за медичною допомогою, медична інформація про особу, що містить не
    лише свідчення про стан здоров’я тощо).
    11.4. Виконавець зобов’язується забезпечити конфіденційність та безпеку персональних
    даних Замовника під час їх обробки. Працівники Виконавця здійснюють обробку
    персональних даних Замовника виключно у зв’язку з виконанням їхніх професійних
    обов’язків та зобов’язуються не допускати розголошення персональних даних, які їм були
    довірені або стали відомі у зв’язку з виконанням професійних, службових та трудових
    обов’язків.
    11.5. Замовник надає згоду на використання Виконавцем наданих ним контактних даних з
    метою інформування Замовника, здійснення зв’язку із Замовником; для надіслання
    повідомлень інформаційного та/або рекламного характеру. За письмовою заявою
    Замовника контактні дані останнього виключаються зі списку адресатів для
    інформаційних та рекламних повідомлень.

  1. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
    12.1. Виконавець має право відмовити в наданні Послуги Замовнику з подальшим
    списанням Попередньої оплати в якості штрафу в наступних випадку:

  • запізнення Замовника на Послугу більш ніж на 10 хвилин без попередження Виконавця;

  • повідомлення про скасування свого запису пізніше ніж за 24 години до часу надання
    Послуги;
    12.2. Виконавець має право відмовити в обслуговуванні Замовника, якщо було повернення
    Попередньої оплати.
    12.3. Виконавець не несе відповідальності за збереження особистих речей і грошових
    коштів Замовника під час перебування останнього в Приміщенні Виконавця.
    12.4. Відповідальність за шкоду, заподіяну Виконавцю або третім особам, які перебувають
    в Приміщенні Виконавця малолітніми/неповнолітніми дітьми Замовника, несе Замовник.
    Шкода, заподіяна Виконавцем Замовнику або третім особам, внаслідок дій
    малолітніх/неповнолітніх дітей Замовника підлягає відшкодуванню Замовником.
    12.5. Виконавець не несе відповідальності перед Замовником за невиконання або
    неналежне виконання обов’язків за Договором, якщо воно стало наслідком виникнення
    форс-мажорних обставин: пожежа, стихійне лихо, військові дії, громадські заворушення,
    епідемія, блокада, землетрус, повінь і так далі, що підтверджується рішенням відповідного
    уповноваженого органу.
    12.6. Всі претензії, які стосуються невиконання або неналежного виконання Виконавцем
    своїх обов’язків за Договором, Замовник має право викласти в усній або письмовій формі,
    направивши звернення на адресу електронної пошти yanashpek@gmail.com або
    поштовим відправленням на юридичну адресу Виконавця. Всі звернення розглядаються в
    порядку та строки, передбачені Законом України «Про звернення громадян».

  1. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ
    13.1. Виконавець звільняється від відповідальності за невиконання або неналежне
    виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили,
    які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія,
    катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна, військові дії, громадські
    заворушення, страйк, терористичні дії або акти, антитерористичні операції, пожежі, удари
    блискавки, вибухи, відсутність електричної енергії, перебої в постачанні природного газу
    або питної води, поломка обладнання або устаткування, тимчасова непрацездатність
    фахівця або іншого працівника Виконавця тощо).
    13.2. Замовник звільняється від відповідальності за невиконання або неналежне виконання
    зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не
    існували під час укладення Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа,
    стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна, військові дії, громадські заворушення, страйк,
    терористичні дії або акти, антитерористичні операції, пожежі, удари блискавки, вибухи).
    13.3. Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії
    обставин непереборної сили, повинна за можливості негайно, проте не пізніше ніж
    протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту виникнення таких обставин, повідомити
    про це іншу Сторону.

  2. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
    14.1.У випадку виникнення спорів або розбіжностей Сторони зобов’язуються вирішувати
    їх шляхом взаємних переговорів та консультацій.
    14.2.У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому
    порядку відповідно до законодавства України.

  3. ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ДОГОВОРУ
    15.1.Зміни до цього Договору вносяться Виконавцем в односторонньому порядку та
    оприлюднюються на Сайті Виконавця та на паперових носіях в Приміщенні Виконавця —
    на рецепції та/або в Куточку (папці) споживача. В разі виявлення розбіжностей між
    умовами цього Договору, оприлюдненими на Сайті Виконавця та на паперових носіях в
    приміщенні Виконавця, пріоритет має примірник на паперових носіях.
    16.СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ІНШІ УМОВИ
    16.1. Цей Договір набирає чинності з дати укладення та діє безстроково, до його
    припинення будь-якою зі Сторін в порядку, встановленому Договором.
    16.2. Дія цього Договору припиняється в наступних випадках:

  • за взаємною згодою Сторін, шляхом укладення Додаткової угоди про припинення
    Договору;

  • за ініціативою Виконавця у разі порушення умов договору з боку Замовника;

  • за ініціативою Замовника за умови відповідного письмового звернення та повного
    розрахунку за всі отримані послуги.
    16.3. Сторони беззастережно погоджуються під реквізитами Замовника вважати
    інформацію, зазначену ним при заповненні відповідних анкет Виконавця, які містять
    персональні дані Замовника.
    16.4. Замовник розуміє і погоджується з тим, що вся інформація, яка розміщується на
    Інтернет ресурсах Виконавця, носить лише інформаційно-рекомендаційний характер та не
    може трактуватися як медична інформація та як вказівка до її застосуванні по відношенню
    до особи Замовника

  1. РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ

ФОП Шпек Яна Вікторівна,

Адреса реєстрації: 79025, м.Львів, вулиця Машиністів, 28/3

Адреса провадження господарської діяльності: м. Львів, вулиця Роксоляни, 57

ЄДРПОУ: 2833002908,

Рахунок IBAN: UA273052990000026003011007564,

в АТ КБ “ПРИВАТБАНК”

Телефон +38(067)6092799

_______________________

                  (підпис)